2016. július 20., szerda

Újabb horgolt ételek babakonyhába

     Újabb horgolt ételeim. Ahogy az eddigi horgolt ételeim mindegyike (a karfiolt kivéve) ezek is saját minta alapján készültek.
Csirkecombot korában is horgoltam már a gyerekeimnek, de sült krumplit és pogácsát még nem. A sült krumpli nem okozott gondot, a pogácsán viszont gondolkoznom kellett, hogy a tetején a reszelt sajtot hogyan oldjam meg úgy, hogy az felismerhető legyen.
Végül sárga cérnából kis darabokat vágtam és ráragasztottam a pogácsák tetejére.
Egy rokon kislány kapta őket ajándékba, mert ezek a kedvenc ételei.


Ha Te is szívesen elkészítenéd, keress bátran! Elküldöm a leírását.





4 megjegyzés:

Sylvia írta...

Szia! Én szívesen elfogadom a mintákat...ha lehet! Nagyon szépen köszönöm 😘

Dytke írta...

Kedves Sylvia!
Kérlek küldj nekem egy e-mail címet!
Köszönöm! :)

Sylvia írta...

Szia Kedves Dytke! Az email címem vidaszilvike@gmail.com.. hálás köszönet érte.. kellemes hétvégét kívánok! 😘

Judit írta...

Szia! Elkérhetem a mintákat? szegedi.judit85@gmail.com