2015. január 30., péntek

Viharbogár plüss az Így neveld a sárkányodat filmből.



     Éjfúriát már készítettem néhányat az Így neveld a sárkányodat filmből, több változatban is, de ezúttal Viharbogárra a siklósárkányra kaptam megrendelést. Konkrétan egy plüss alapján rendelték meg, de szabad kezet kaptam nem kellett egy-az egyben leutánoznom (amit nem is szívesen tettem volna meg), meríthettem ihletet a filmből. Mivel a filmet még mindig nem láttam, az Interneten talált képekre hagyatkoztam.

A farkán és hátán lévő tüskék élethű ábrázolása eleinte fejtörést okozott, de szerencsére a Jézuskától kapott varrógépem egyik díszítő öltését használva elég jól sikerült megoldanom a farok tüskéket. A hátára pedig egy darabban szabtam ki és varrtam fel egy hosszú tüske sávot.






Nincsenek megjegyzések: