2014. augusztus 26., kedd

Focipálya formatorta - vanília-málna krémmel

       Ambrus ahogy tavaly, idén is focipálya tortát kért a szülinapjára. Idén annyi módosítással, hogy azt is megszabta, hogy vanília és málna ízű legyen, a pályarajz pedig ne marcipánból, hanem fehér csokiból legyen.
A Mindmegette oldalon találtam egy jónak tűnő receptet. Annyit módosítottam rajta, hogy miután a krémet rákentem, kiraktam málnaszemekkel (augusztus lévén a fagyasztóból vettem elő a málnát).
A pályarajzhoz az interneten kerestem csokigyurma receptet. Itt találtam. Csak a mennyiségen változtattam, mert én  5 dkg csokiból csináltam. Nagyon sokáig kellett gyúrnom, hogy valóban gyurma állagú legyen.

Ez az első olyan tortám, amibe a gyerekek nem csak belekóstoltak, vagy amiről nem csak a marcipánt ették le.
Nagyon ízlett nekik és nekünk is, 2 nap alatt elfogyott.



Nincsenek megjegyzések: