2013. december 11., szerda

Papírmasé Mikulás csizma

       Szegény Mikulásunk nem nagyon tudta, hogy az édességen kívül mit is hozzon a gyerekeinknek. Tavaly a Praktika magazinban találtam egy szuper ötletet, de idén sehogy sem akart az eszembe jutni semmi. A dolgomat nehezítette, hogy dolgozom már, így időm is kevesebb jut alkotni, ötleteket gyűjteni. Aztán eszembe jutott, hogy a Krokotak oldalon láttam egy papírmasé csizmát. Évek óta ki akartam próbálni ezt a technikát, pár éve tapétaragasztót is vettem, de csak most érkezett el az ideje, hogy ki is próbáljam. Nem bántam meg, nagyon tetszik. 4-én sikerült is elkészítenem a csizmákat, gondoltam másnap lefestem. Arra nem számítottam, hogy Ambrus megbetegszik, így nem megy óvodába, ezért csak az utolsó pillanatban, 5-én késő este, mikor aludtak tudtam csak lefesteni a Mikulás csizmákat. Díszítésre sajnos már sem időm, sem energiám nem maradt. De így is nagy volt az öröm. Hát még mikor kitaláltam, hogy a filceket tarthatnánk benne, amiknek úgysem volt egyelőre helyük, mert a ceruzatartóban nem fértek el. Most napok óta ovi-bölcsi után, és néha még reggel indulás előtt is ülnek mindketten a kisasztalnál és elmélyülten rajzolnak színeznek. 

Nincsenek megjegyzések: