2013. december 2., hétfő

Inspiráció Mikulásra - gyorsan kivitelezhető ötletek leírással.

       Pár évvel ezelőtt, amikor még nem voltak saját gyerekeim a keresztfiamnak készítettem ajándékokat, játékokat. Ezt a Mikulást is ő kapta egyik évben. A Mikulás teljes egészében kézzel varrva készült. A teste a "zsák", ami tartalmazta a finomságokat. A teste két széléhez egy pántot rögzítettem, így fel lehet akasztani.

      Szintén a keresztfiam kapta ezt a Mikulás puttonyt. Még időben elkészülhet, gyorsan kivitelezhető
Mindössze egy edényre - ami lehet bármilyen feláldozható műanyag edény, cserép, margarinos doboz, stb. - , karton papírra, festékre, ollóra és ragasztóra van szükség.



Én egy hungarocell tégelyt használtam fel, ami hobbi boltokban is kapható, de nálunk a közeli cukrászdában ilyenben adták elvitelre a fagyit.
A tégelyt lefestettem pirosra, meghagyva a fehér peremét. A karton lapra felrajzoltam a Mikulást, kifestettem, kivágtam és ráragasztottam a tégelyre. Aki nem tud rajzolni, használhat az Internetről nyomtatott képet is.

Az ajándék méretétől függően lehet kicsi a puttony, vagy akár nagy.


Nincsenek megjegyzések: