2013. december 22., vasárnap

Horgolt Karácsonyfák (ingyen leírással)

      A Pinteresten találtam ilyen horgolt Karácsonyfákat. Azonnal beléjük szerettem. Leírást nem találtam hozzá, illetve megvásárolható mintát igen, de szerencsére tudok annyira horgolni, hogy nem okozott gondot leírás nélkül elkészíteni őket.



Elkészítés:
3 db háromszöget horgoltam félpálcákkal. Egy kisebbet és 2 picivel nagyobbat. Mindhárom háromszög szélét körbehorgoltam hamispálcákkal. Minden háromszög átmérőjére világosabb fonalból olyan úgy horgoltam, egy-egy sort, hogy egy szembe 4 kétráhajtásos pálca került. A nagyobb háromszögeknél 4, a kisebbeknél 3. A háromszögek méretének függvényében el kell osztani, hogy pontosan hova kerüljenek a kétráhajtásos pálcák. Az egyik nagyobb háromszög átmérőjének közepére horgoltam sort 5 félpálcákkal. Összevarrtam a háromszögeket és színes gyöngyöket varrtam rá.

1 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.