2013. november 24., vasárnap

Karácsonyi keresztszemes ajtódísz

       Hihetetlen, de megint nyakunkon a Karácsony! Közhely, de tényleg rohan az idő...
Lassan előveszem újra a már megszokott Ünnepi keresztszemes ajtódíszünket. Talán harmadik éve fogja ez az ajtódísz ékesíteni a bejárati ajtónkat télvíz idején.
A mintákat a Praktika magazin általam nagyon kedvelt keresztszemes mellékleteiből válogattam. 

Szeretek hímezni, de nem szeretem a szokványos hímzett tárgyakat, főként terítőket, fali képeket. Nem praktikusak egy olyan háztartásban, ahol két kisgyerek él. Í
Szívesebben díszítek használati tárgyakat keresztszemes hímzéssel, de elég korlátozottak a lehetőségek. Az is lehet, hogy csak az én fantáziám korlátolt. Cáfoljatok rám nyugodtan! :) Szívesen fogadok ötleteket akár a bejegyzéshez hozzászólva, akár e-mailen.

Az említett Praktika keresztszemes melléklet mintáit látva sokáig gondolkodtam azon, hogy mit is díszítsek ezekkel a kedves, karácsonyi mintákkal. Egyszer csak jött az ihlet, így született meg ez az ajtódísz. A kihímzett képeket egy karton lapra ragasztottam. Az ajtóra kétoldalú ragasztóval rögzítem.

Nincsenek megjegyzések: