2013. szeptember 30., hétfő

Tevepár a TeveClub farmjáról (ingyen szabásmintával)

 Röpke 9-10 évvel ezelőtt nekem is volt tevém a Tevefarmon. Akkor még Tétova Teve Club-nak hívták. Húszas éveim kezdetén vicces dolog volt hegeszteni és egyéb "lehetetlen" tevékenységre tanítani nap mint nap a tevémet. Aztán ahogy teltek az évek, ráuntam szegény kis tevémre, ezért örökbe adtam.

Örömmel vettem a felkérést, hogy készítsek két plüss Teve Club -os tevét. Egy fiút focilabdával és egy lányt nyalókával. Ajándék egy fiatal pár házasságkötéséhez, akik a Teve Club -on ismerték meg egymást. 

Teve szabásmintát nem találtam az interneten, ezért kénytelen voltam én szabásmintát készíteni.  
Nem volt könnyű, de szeretem a kihívásokat, és hála a "csakazértis megcsinálom" természetemnek, no meg az itthon fellelhető plüssöknek (igaz, teve egy sincs köztük) sikerült abszolválnom a feladatot.

Neked van/volt tevéd a Tevefarmon? Mire tanítottad meg először?



Így néznek ki a tevék a Tevefarmon

teve szabásminta (test #1)

teve szabásminta (test #2, fej, fül, tarkó, áll, has)



Nincsenek megjegyzések: