2013. június 16., vasárnap

Bodza szörp és bodzavirág dzsem (recepttel)

       Tavaly a Praktika magazin receptje alapján készítettem először bodzavirág dzsemet. Annyira finom, és a családnak is annyira ízlett, hogy idén is elkészítettem. Tavaly már alig találtam bodza virágot, amikor megjelent a Praktikában a dzsem receptje, de idén hamar észbe kaptam, és a közeli kiserdőben még bőven találtam bodza virágot, így nem csak dzsem, hanem szörp is készült belőle.

Életemben először csináltam bodza szörpöt, sőt semmilyen szörpöt nem csináltam korábban. Elégedett vagyok az eredménnyel, nem csak isteni bodzavirág dzsemet, hanem nagyon finom bodza szörpöt is főztem. Persze nem csak az én érdemem, hiszen, mindkettőt más receptje alapján főztem.

A bodzavirág dzsem receptjét itt, a bodza szörp receptjét pedig itt találod. A szörpnél annyit módosítottam, hogy citrompótló helyett citromot használtam.




Nincsenek megjegyzések: