2013. május 6., hétfő

Fehércsokis-mascarpone -s szülinapi torta Dumboval


       Jó előre elterveztem, hogy Dorkának Bogyó és Babócás tortát készítek születésnapjára. Ahogy közeledett a nagy nap, Ambrus felvilágosított, hogy miért is akarok én Bogyó és Babócás tortát készíteni, mikor már nem is ez a kedvenc meséje, hanem Dumbo. Ezért legyen inkább elefántos tortája. És milyen igaza volt! Tényleg régen nézett már Bogyó és Babócát, Dumbo -t viszont szinte minden nap.

Korábban minden tortasütés előtt hetekkel a Netet bújtam, ötleteket gyűjtve. Most erre nem maradt időm. Előző este, miután a gyerekek elaludtak kerestem Dumbo -ról képeket és készítettem el a napközben megsütött és megtöltött torta díszítését. Szerintem ahhoz képest, hogy milyen ripsz-ropsz készítettem, elég jól sikerült. Az ünnepeltnek mindenesetre tetszett.

A szokásostól eltérően, most nem a joghurtos krémmel töltöttem meg a tortalapokat, hanem fehércsokis-mascarpone -s krémmel, amit Lorka blogjában találtam. Kicsit kevesebb tejszínt raktam bele, mint ahogy Lorka írja, de nagyon finom lett.


Nincsenek megjegyzések: