2013. április 29., hétfő

Eperhabos csokitorta - horgolt tortaszeletek

     
       Milyen lenne egy babakonyha torta nélkül? Biztosan hiányos. Ezért, hogy Dorkám babakonyhája semmiben ne szenvedjen hiányt (bár még bőven van horgolnivalóm a tökéletesség eléréséig :)) torták is horgoltam. Igaz nem egy egész tortát, csak két szeletet. De ami késik, az nem múlik. A kis tortaszeletek egészen kicsik, mindössze 5cm -esek, így nagyon hamar elkészültem velük.

A közös kávézáshoz már nem csak a kekszeket fogyasztjuk, hanem tortát is eszünk :)

A Neten kerestem leírást tortaszeletek készítéséhez, de sehol nem találtam, ezért menet közben találtam ki az én tortám mintáját. Nem vetettem papírra, de ha szívesen megcsinálnád, leszámolom a mintát, csak írj egy e-mailt, vagy üzenj itt a hozzászólások között. 


Nincsenek megjegyzések: