2013. február 11., hétfő

Horgolt kekszek

       Már megint horgolás a téma, mondom, hogy nagyon belelendültem :)

Egyik éjjel megálmodtam ezeket a kekszeket. Először a vaníliás karika ötlete ugrott be, aztán jött a pilóta keksz és a háztartási keksz is. Szintén picikék, 3-4 cm-esek.

Horgolt kekszek babakonyhába, dísznek (rendelhető), Játék, Plüssállat, rongyjáték, Játékfigura, Saját ötlet alapján készítettem ezeket a horgolt kekszeket (pilóta keksz, vaníliás karika, háztartás..., Meska  Horgolt kekszek babakonyhába, dísznek (rendelhető), Játék, Plüssállat, rongyjáték, Játékfigura, Saját ötlet alapján készítettem ezeket a horgolt kekszeket (pilóta keksz, vaníliás karika, háztartás..., Meska
Horgolt kekszek babakonyhába, dísznek (rendelhető), Játék, Plüssállat, rongyjáték, Játékfigura, Saját ötlet alapján készítettem ezeket a horgolt kekszeket (pilóta keksz, vaníliás karika, háztartás..., Meska

Dorkával délutánonként "együtt kávézunk". Ő is főz magának egyet a babakonyhában, együtt leülünk kávézni és közben "eszegetjük" a kekszeket. Annyira élvezi, mondogatja nagy boldogan, hogy "EGYÜTT! TE MEG ÉN!" :)

Nincsenek megjegyzések: