2013. január 8., kedd

Adventi naptár üvegmatricából


       Tudom, hogy vége a Karácsonynak, de ezt az egy bejegyzést engedjétek még meg nekem ebben a témában. Sajnos az idő szűke és betegségek miatt nem jutott időm még az ünnepek előtt megírni ezt a bejegyzést. Ígérem, ez az utolsó  egészen az idei Karácsonyig :)

Tavaly Karácsonyra kaptam egy könyvet üvegmatrica Adventi naptárakról. Innen jött az inspiráció, hogy egy hatalmas képet fogok készíteni a gyerekeknek az utcafronti dupla ablakunkra a nappaliba. Egy havas falu Betlehemmel, Mikulással, angyalokkal, csillagokkal az égen. Előre megterveztem hogyan fog kinézni és az interneten kerestem hozzá mintákat (legegyszerűbb a Google képkeresőjében vonalrajzra állítani a keresőt).

Az a jó benne, hogy nem kell december 1-jére elkészülnie mind a 24 képrészletnek, elég 1-2 nappal előtte megfesteni őket.
Eleinte a gyerekeket nem nagyon dobta fel, hogy én minden reggel felragasztok egy újabb részletet az ablakra, de ahogy közeledett a Karácsony, Ambrus belelkesült. Ő választotta ki, hogy aznap melyik képrészletet ragasszuk fel.

Íme a végeredmény:
 
 

Nincsenek megjegyzések: