2012. december 14., péntek

Adventi koszorú


       Idén nagyon gyorsan elkészíthető Adventi koszorút készítettem, melyhez az ötletet a Praktika magazin 2012. decemberi száma adta.


Nem kell hozzá más, mint egy szalma koszorú alap, gyertyák, szalag, piros-fehér pöttyös textil maradék, némi flíz és az én esetemben díszítésnek tobozok.

A maradék anyara felrajzoltam a csillagokat (a színoldalára), alátettem a flízt és egy másik anyagdarabot (az anyagok fonák oldalukkal néznek egymás felé) és a rajz mentén fehér cérnával sűrű cikk-cakk öltéssel körbevarrtam a csillagokat. Mikor mindet körbevarrtam, a varrás mentén kivágtam őket. A koszorúra a csillagokat és a gyertyákat gombostűvel rögzítettem, a tobozokat pedig ragasztópisztollyal ragasztottam.

Szerintem nagyon jól néznének ki ezek a csillagok Karácsonyfa díszként is fehér vagy piros szalaggal.

Nincsenek megjegyzések: