2011. december 8., csütörtök

Muffinok ovistársaknak ajándékba

Tegnap volt Ambrus névnapja. Már régen kitaláltam, hogy Dorka keresztelőjére készült torta megmaradt fondantját fogom felhasználni, hogy a muffinokat ellássam a társai jelével, hogy mindenki névre (jelre :) ) szóló sütit kapjon.  Két nappal előtte el is készítettem a jeleket. Vékonyra kinyújtottam a fondantot, sütemény kiszúróval kiszúrtam, és a szerintem zseniális Dr. Otker Dekor Toll cukormázzal rajzoltam fel a 19 jelet, és írtam rá az óvó nénik és dadus nénik nevének kezdőbetűjét.
A biztonság kedvéért azért megkérdeztem az óvó nénit, hogy ugye szabad házi süteményt bevinni? Legnagyobb sajnálatomra "NEM" volt a válasz. Korábban előfordult szalmonella fertőzés, emiatt nem engedélyezik. Mivel a jelek már egy napja készen voltak, megbeszéltük az óvó nénivel, hogy egyesével becsomagolom a muffinokat és mindenki hazaviszi ajándékként.
Így is lett. Viszont a csomagolás miatt nem voltak jól láthatóak a jelek. Hogy ne tegyem ki szegény óvó néniket annak, hogy percekig keresgéljék, melyik muffin kié, mindegyikre készítettem kis kártyácskát. Íme:

Nincsenek megjegyzések: