2011. november 28., hétfő

Babzsák Mikulások

       Néhány napja írtam a háromszög Mikulásról. Ő ihlette ezeket a rendhagyó babzsák Mikulásokat. 7,5 x7,5 cm-esek, pont tenyérbe való méretűek. Stresszoldónak szántam első sorban, de mikor a majdnem 7 hónapos Dorka kezébe adtam láttam, hogy mennyire leköti. Bögyörgette, nézegette. A tapintás fejlesztésére kiváló játék. A 3 éves Ambrus pedig rögtön dobálni kezdte. Rájöttem, hogy ez egy igazán univerzális Mikulás.
Fel is tettem mind a 6 db-ot a Meskára, ahol néhány órán belül nagy örömömre el is keltek :)

Vastag pamutvászonból készültek, így bírják a strapát :) Töltelékük műanyag granulátum, ezáltal mosógépben moshatóak is. A szemük és az orruk hímezve van, így a legkisebbek is játszhatnak vele, nem áll fenn annak a veszélye, hogy leszakad róla valami és a pici megeszi.







A Mikulások után jött az angyal, hóember, karácsonyfa, szarvas és krampusz ötlete is.





Elkészítésük nagyon egyszerű és gyors. Akár varrógép nélkül is hamar megvarrható.


Nincsenek megjegyzések: