2011. november 17., csütörtök

Ambrus Adventi naptára

       Végre elkészült Ambrus Adventi naptára! Még tavaly készítettem, de akkor még nem voltak számozva a zsebek és a Karácsonyfa alól is hiányzott az ajándék doboz, de úgy is használható volt. Idén végre a számokat is ráhímeztem és a doboz is elkészült a fa alá.


     

       Korábbi Praktika keresztszemes mellékletekből válogattam a mintákat. Mikuláskor a Télapó zsákjában, Szentestén pedig a Karácsonyfa alatti ajándék dobozban van az ajándék. A dobozt kartonból készítettem, bevontam a naptár piros anyagával, szalagot ragasztottam rá, és rávarrtam a naptárra.

Sokat gondolkoztam, hogy hol legyen, végül a gyerekszoba ajtajára került, ahová több ponton öntapadós tépőzárral rögzítettük.
Emlékszem, tavaly minden nap "van valami zseb?" felkiáltással jött haza a bölcsiből és szaladt a szobájához :D

Nincsenek megjegyzések: