2011. október 3., hétfő

1 óra - 2 pizsama nadrág

       Úgy alakult, hogy Ambrusnak több pamut hosszú ujjú felsője van, mint amennyit használ, így kettőt kineveztem pizsamának. Viszont nadrág nincs hozzájuk, ezért úgy döntöttem varrok hozzájuk pizsama nadrágot. Az ötletet az adta, hogy a neten találtam egy oldalt, ahol lépésről-lépésre mutatja be hogyan lehet egy pólóból gyereknadrágot varrni. Először én is pólóból terveztem a nadrágok megvarrását, de aztán még tavasszal mégis inkább vettem hozzá anyagot. A nadrágok csak most készültek el, mert most lett rájuk szükség, hogy lehűlt az idő.
Nem készítettem külön szabásmintát, csak elővettem egy melegítő alsót, ráhelyeztem az anyagra, körberajzoltam, kiszabtam, megvarrtam. Úgy, ahogy az említett oldalon a videó is mutatja. És tényleg 30 perc alatt elkészíthető. Ez a két nadrág szabással-varrással, gumibehúzással 1 óra alatt készült el.

Nincsenek megjegyzések: