2011. szeptember 21., szerda

Táska gyöngyből fűzve

       A gyöngyfűzés szeretete kisiskolás koromban kezdődött. Mint szinte mindenki, elsőként én is krokodilt fűztem a kézimunka szakkörön. Akkoriban egy békés megyei kisvárosban nem volt hobbybolt, webshopokról pedig nem is álmodtunk. Nem sok lehetőségem volt gyöngyök beszerzésére, a több helyről összegyűjtött, különböző formájú és színű gyöngyeimet pedig szinte semmire nem tudtam felhasználni, mert nem volt közöttük 10 egyforma darab. Emiatt fel is hagytam a gyöngyfűzéssel. Legalábbis egy időre.

       Felnőttem, majd a fővárosba költöztem, ahol remek hobbyboltokat találtam. Először gyöngyöket vásároltam, majd az interneten talált leírások alapján készítettem egy rózsát. Azután több virágot megfűztem, majd belevetettem magam a különböző fűzési technikákba, különböző mintákba. Szerencsére az interneten a lehetőségek tárháza kimeríthetetlen, mindig találok valami újat. Nemrégiben ezt az oldalt találtam. Rögtön neki is láttam és rövid időn belül sikerült is elkészítenem ezt az apró kis táskát. Körülbelül 3,5 cm magas és ugyanennyi széles. Egy Barbie babának pont megfelelő kiegészítője lehet, de lehet akár egy nyaklánc medálja.
A leírás könnyen érthető, a képek jól átláthatók. Kezdők is könnyen elkészíthetik. A siker garantált!

Nincsenek megjegyzések: