2011. szeptember 30., péntek

Napraforgó

       A napraforgó mindig felvidít. Úgy mosolyog, ahogy a gesztenyék. Ők a nyári mosolygósak :)
Ezt a napraforgót szalaghízméssel készítettem saját ötlet alapján. Egy szemüveg tokot díszít, mindig nyarat idézve.




        Már régóta kacérkodtam a szalaghímzéssel, mire rátaláltam Eszter szalaghímzés oldalára. Az ő útmutatása alapján tanultam meg ezt a technikát. Képekkel illusztrálva, lépésről-lépésre mutatja be az alapöltéseket, és minta-ötleteket is találni nála. Nagyon látványos, és szerintem a látszat ellenére nem bonyolult technika. Bármit díszíthetünk vele. Én először egy ovis táskát díszítettem néhány egyszerű virággal. Nagyon ízléses, szép dolgok készíthetők ezzel a technikával. Azt hiszem lesznek még szalaghímzéssel készített munkáim :)

Nincsenek megjegyzések: